BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 17 April 2010

updates~

salam..

dah berapa lama gaknya tak update blog kan?
oleh sebab itu, mestila dah tak ingat apa2 yang berlaku kan..

jadi saya tulis dalam points je la
apa2 event yang diingati
tak ikut chronology tau..

sila la..

* khamis (15/4) dan jumaat (16/4) saya ada PhD workshop. 1st day best sikit. 2nd day saya dah hilang tumpuan.

*semalam time nak masuk building stopford, kene marah dengan makcik guard hihi sebabnya adalah saya tak swipe card sy. makcik tu PMS kotttt

*time 2nd day workshop ada gune responsive card ni.rupa die betul2 macam yang saya pernah guna di US dulu untuk subjek Chemistry freshman year. waaaaaaaa teringat zaman dulu2

*alhamdulillah kebenaran nikah dan urusan pejabat agama dah selesai. so boleh la kawen.yuhuuuuuu haha gatai bebenor..


*pencarian rumah ditangguhkan sampai 1 mei. sebab kalau nak masuk 1 jun kene cari dlm sebulan sebelumnya. ni gara2 kecewa yg amat dgn satu rumah ni.memang dah sukeeeee sangat dengan rumah ni,tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...die nak org yg immediately nk masuk rumah tu.kesian kami~

*barang2 hantaran dah selamat dan selesai beli......

*saya semakin gemok!so sekarang ni intensive diet bermula..yihhaaaa

*beli kerusi leather yang ala2 office punye tu dr sorang kakak dgn harga 10pound je. tiba2 die kasi meja study for free...buy 1 get 1 free la ni kiranya..terima kasih kak lina~

*esok nak berpicnic sambil study di whitworth park. mekyu nak masak nasi lemakkkkk..yeeayyyy

*dlm 2 minggu lagi jemputan kahwin akan diedarkan pada rakan taulan..gerun arrrrr

ni je la kot
dah tak ingat la apa2..
next entry akan dipenuhi dgn gambar2 yer..
tungguuuuuuuuuuuuu

wassalam

0 cakap-cakap: