BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 19 November 2010

jom menggemukkan badan di kala winter~

salam semua,

saya sudah gemookkkk!!!
ok bye..

hahaha

whatev la kan..
yang penting hati gumbira kan?

haritu beli ready-made puff pastry
salah satu cadangan nye adalah nak buat sausage roll la
sebab naqiu ni suka makan hotdog :)

maka terjadilah..

dah siap gulung

seronoknyeee!!!

semasa dalam oven..masak dalam 15min je@until golden brown

tadaaaaa...!!!

memang sedap betul..alhamdulillah

dah berjaya yang ni, panjanglah langkah kan nak try benda lain
sardin dah beli, nak try sardine roll/pastry pulak :)
tadi dah try pain au chocolate..google lah kalau tak tahu yer..

harini adalah hari chocolae sebenarnya..
lepas buat pain au chocolate tu, saya gi buat chocolate tart pulak huhu


sedap! tapi tak boleh makan banyak2..nanti muak~


harini sebenarnya naqiu sakit..
jadi saya tak pergi sekolah teman die di rumah
bagi die makan ubat and kasi tidur
asal die bangun je..saya sumbat bubur..
pastu tidur lagi..
bile bangun lagi..saya sumbat pain au chocolate..
pastu tidur lagi..
bile bangun lagi..saya sumbat chocolate tart..
hahahhaha nasib awak la naqiu :)

wassalam

0 cakap-cakap: