BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 12 July 2011

ayoyo..

salam wbt,

maaf lah kepada semua peminat fanatik saya huhu
agak sunyi sepi ek blog ni..ampun ya bapak2 ibu2..

lemme just explain kenapa agak senyap..selain malas lah kan huhu

-pd 27-28 June kami adakan MPA(malaysian postgraduate association) UK&Eire conference di manchester. kami dilantik menjadi bendahari. jadi beberapa minggu sebelum tu kami memang super duper busy.

-during MPA punya AGM(annual general meeting), ada orang yg 'baik' sangat mencalonkan saya sebagai bendahari tetap MPA ni. tengs-lah!!!!bertambah2lah kerja ku..

-lepas je habis MPA conference ni, saya duk kalut buat slides untuk conference SEB(society of experimental botany) di glsgow. sehari sebelum bertolak ke glasgow, baru slides siap di betulkan lepas rehearsel depan SV.

-conference SEB tu from 1-4 july. dalam session saya tu, ada 10 org presenters. hanya saya dan seorang ni je yang masih phd student. yang 8 org lagi, semua para Dr. dan Prof. tengs-lah!!! tapi alhamdulillah semua ok and after session tu, i was approached personally by 4 org strangers kata yang presentation saya bagus. and paling best, ada sorang budak pompuanni tanya macam mana saya buat satu technique ni sehinggakan result sy tu cantik hehe pompuan pompuan..

-lepas balik dr conference tu, sy terus busy dengan labwork sebab tangguh yang MPA and SEB conference ni..

-in the mean time, kami kene move out dr rumah sebab ada tenant baru nak masuk. rumah tak jumpe lagi..arrgghhh!!!

-nak packing barang2 yg super duper banyak tu..haih..bayangkan lah dekat dapur tu, saya baru kemas dalam 1/4 bahagian tapi tu dah 3 kotak besar..haih~

eh tu je kot..lagi saya listkan perkara2 ni, lagi tensen saya huhu

nanti lah kite buat entry bergambar yer :)

wassalam

2 cakap-cakap:

Noradilin said...

you're the best. sometimes i wonder if i can be as good as you are :)

thecolourispurple said...

ish3 apa yang kau merepek ni dilin oiiii aku taklah sebaik n sehebat yang disangka..tp impian nak jadi hebat adalah jugak aahahah