BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 23 September 2009

botanical garden

salam..


last friday aku dan lab group yang laen adakan lab meeting dekat botanical garden..
kami panggil FIRS
FIRS tu ape?
haaa itu yang aku tak tau huhu

ade projek baru
selama ni aku duk tanam pokok dalam lab
sekarang ni nak tengok cemane growth pattern die dalam greenhouse
gune natural light?
paham x?
tak paham sudah..

dah nama kami ni orang plant sciences
memang dah tertarik la dengan sume jenis tumbuhan
oleh itu..
korang layan je la gambar2 pokok yang aku amik ni
layaannnn zaaaaa

pokok pisang tanpa buah

koleksi kaktus


kaktus besar2 belaka

kaktus purple

bentuk bunge..cantekkk

kaktus yang berusia 90 tahun

ni name die..from venezuela

buah die besar

spora nye di luar

pokok swiss cheese


lepas tu
gardener greenhouse tu kasi amek mane2 pokok untuk di adopt..
oleh itu..
aku pun cilok satu pokok dan bubuh dalam kitchen rumah aku
nak tengok my new baby?

tadaaaaa



SELAMAT HARI RAYA!!!!

0 cakap-cakap: