BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 19 September 2009

mintak mahap

salam all..

OH MY GOD..

lame gile tak update blog ni kan??
kan??
yer aku ade sebab yer kenape

1)masuk rumah baru..tenet tak masuk lagi..so duduk rumah aku pandang ko, ko pandang aku huhu

2)aku busy gileee..memang super busy..aku kerja berterusan sejak khamis minggu lepas sampai ke hari jumaat..sekali weekends pun gagah pergi lab......macam ni lah..
*oh aku ade mimpi something pasal ni..nanti aku cite*

3)aku malassssssss nak update..letih huhu *refer alasan no 2* hehe


oleh itu..
arini aku cube untuk update sume2
tapi lintang pukang la
tak ikut tarikh kejadian
tak hingat daahhh

budak2 opis cakap aku ade short term memory loss..
tak dapek den nak nolong eh..

so
tungguuuuuuuuuuuuuuuuu




SELAMAT HARI RAYA!!!!

0 cakap-cakap: