BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 13 October 2009

international society~

salam..

tadi saya, latifah, nina ber-lunch sesame
siapakah mereka??

meh bagi biodata sket
huhu

LATIFAH
- lahir tahun 1984

- buat MSc in Biotechnology
- duduk di Manchester Student Village
- org bangi seksyen 15
- student UIA dulu
- status : single

NINA
- lahir tahun 1985

- buat MSc in Biotechnology jugak
- duduk di Opal Garden (tempat mewah tu)
- orang ampang
- student UIA jugak dulu
- status : tak diketahui..belom abes interview lagi


mediterranean chicken

latifah-nina



makanan dekat international society tu halal
so harini first time la saya gi makan nye
boleh la...
biase je

waahhh nada tak bersyukur kan

errkkk alhamdulillahhhhhhhhhhh *dan dan je*

urm..
adekah korang perasan?

perasan x?

perasan kan?

ha tu la sapal (note:pasal)..
mulai dari arini..
saya nak tuka gune "saya" instead of "aku"

ha sopan kan?

memang pun.................
korang layan je la yer






SELAMAT HARI RAYA!!!!

0 cakap-cakap: