BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 27 October 2009

Monday~

salam

everybody hates monday kan
dulu saya tak benci pun monday
tapi monday baru2 ni saya sangat benci

kenape?

macam2 berlaku monday aritu
sungguh sedih
itu la
hari ahad sebelum tu dah bergelak ketawa tak sedar diri kan
macam tu la dunia

saya masih ingat
time degree dulu..saya banyak pendam
sebab tu la saya ni cepat je emo dulu2
rupe2nye banyak unsolved matters yang saya pendam
but lame2..saya dah pandai let it go dan luahkan pada orang





sepanjang monday aritu
memang takde mood
makan pun malas
oleh itu
dinner tu malas nak makan nasi
saya makan subway je la
lagipun sebab dah lame tak makan subway
dan ade koupun murah
jadi bedal je la~

meatball marinara

takde mud :(



teringat zaman emo dengan kawan sy, Dilin kat US dulu
adela gaduh2 sikit
siap die nanges, saya pun nanges
selalunye gaduh 1hari je
tapi ni sampai 2-3hari tau
padahal bestfren ni

saya ni takleh gaduh lame2
hati tak tenang huhu
oleh itu
cubaan memujuk dilin pun dilakukan
iaitu

1)memasak ayam masak merah sy yg menjadi fevret die
2)beli aiskrim fevret die - haagen daaz vanilla almond
3)beli cokelat - sekali dengan notes
4)masak sup telur ala2 chinese punye

ha lepas tu pass pada housemate die iaitu hanis
konon nak surprise la kan
kawan sy sorg lg name die raimi..die cakap saya ni cam nak pujuk pakwe aje
iye ke?
hihi

dah tak tau nak cite ape
bye je la

saya akhiri dengan assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh



SELAMAT HARI RAYA!!!!

0 cakap-cakap: