BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 28 December 2009

engagement piccas~


salam semua..

wah dah bersarang blog saya ni kan
al-maklum la..makcik ni busy dan sibuk (?)
lepas bertunang haritu..dan sibuk dengan preparation abang saya pulak kawen
haaa saya akan sumbat2 gambar abg nikah dan walimah yer
tapi ape yang penting???

KERJASAMA

eh tidakkk
yang penting...gambar pujen tunang mesti didahulukan
hihi

oleh kerana gambar super banyak dari pro photog..
saya bubuh sini you all tengok diam2 je la yer..
malas nak komen2 gambar tu..
silakan~

gambar my family sementara tunggu rombongan lelaki

rombongan lelaki baru sampai

cincin tunang disarung selepas cincin merisik

wohoooo i like my rings..

bakal mak mertua *gedik mode*

alhamdulillah syukur sangat2

mak-mama


too good to be true..

baru dapat makan selepas semua orang balik

duk bukak hantaran lepas selesai majlis

akhir kata..
izinkan saya perasan nak masuk majalah sekejap yer
pin pin...hihi


0 cakap-cakap: