BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 16 December 2009

indahnya bau malaysia..

salam..

yeeayyyyy saya dah sampai malaysia..
alhamdulillah..

perjalanan yang jauh dimulai dengan.............

christmas market pada malam sebelum tu



balik rumah dulu
makan dulu..tidor dulu..
then baru packing barang yang ambil masa about 1 hour..

saya balik naik emirates (manchester-dubai-kuala lumpur)
sangat mantap dan best naik emirates
leg room besar, bau cabin baru dan wangi..
seronoookkkk


sesampai di dubai, ade banyak insiden berlaku..
malas la nak cerita..nanti kite buat entry lain..
jangan marah yer???

dari plane di dubai tu,kene naik bas untuk amek plane yang lagi satu..
dah la lame..pastu ramai pak arab yang cakap bahasa sikit2 saya paham..



airport dubai masyaAllah cantik dan besarnya
tapi saya tengok bukan the whole part..agak2nya kalau the whole airport cemane agaknye ek?
dari dalam plane pun nampak la bentuk dubai ni..marvellous!

pukul 1.55pm saya selamat landed di malaysia..
keluar cabin dalam pukul 2.05pm..
tunggu beg sampai pukul 3pm
lotih den tunggu eh..



yang datang jemput adalah mak, babah. abang dan kak nadia (bakal isteri abg)

banyak nak diupdate perkara2 di malaysia ni
tungguuuuuuuuuuuuu

0 cakap-cakap: