BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 19 January 2010

kuda ku lari gagah berani~

salam..

emm
alamakkkk
ade orang jumpe saya di facebook..
sesungguhnya saya tak nak orang tu jumpe saya
even di mana mana pun..

yes i have the option not to accept..
but the fact that die dah jumpe!!!

ok rileks la furzani..
he cant do any harm..
ok..
tarik nafas..............turun nafas..................

kepada kamu (orang yang saya tak suke ni):
-->dah2 la tu kejar saya dari dulu sampai sekarang
-->dah2 la tu buat cerita buruk tentang saya
-->dah2 la tu pura2 yang kamu tu dah insaf
-->dah2 la tu tipu kawan2 saya semata mata nak tahu lokasi saya
-->sesungguhnya saya tak pernah jumpe insan makhluk Allah yang perangai macam kamu ni


ok furzani..back to work!
ni semua picisan aje..

4 cakap-cakap:

Optimus Catalyst Consultantcy said...

Takyah lah nak express kat blog hal2 peribadi kau..

thecolourispurple said...

suke hati aku la...............

.:: shafiqnaslah ::. said...

huhu.bukan ke blog ni mmg tempat expresi diri..

thecolourispurple said...

aku sokong ko shafiq :)