BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 5 January 2010

memalukan~

salam..

waduh2..selama 3 minggu di malaysia ni
banyak betul menda yang memalukan berlaku pada pujen ni

scene 1:

masa: minggu lepas
tempat:mid valley jusco men's department

time tu saya dan adek saya pergi bahagian women department nak beli baju dan seluar
abang dan kak nadia pergi bahagian men department
lagipun pengantin baru..bagi la privacy kan huhu

then abg cakap kalau dh sudah pergi kat men department
ni direction die..

abang:turun bawah..cari camel active..nampak camel belok kanan
adek: ok..

so gagah la kami turun bawah dan cari camel..
paham2 la jusco kan
dengan ramai orang
macam2 brand ade..pening pale saya nak cari nye
jadi jalan mudah adelah..
tanya promoter! yes!

i thot it was a good idea until.................................

pujen: kak, bahagian camel mane?
kak promoter: sini lah camel..*muke kerek*
pujen: *sambil pandang logo camel* oh ha'a ek hahaha

waduh2..pesal dlm ni tak bunyi lawak pon?
tapi reality lawak tauuuuuuuuuuuuuuuuu
baik korang gelak! :P

scene 2:

masa: malam my birthday
tempat: kedai makan

sempena my birthday kan, mereka nak belanja la makan
walaupun saya ni cakap tak payah la membazir ape semua la kan
tengok2 saya makan banyakkkkkkkkkkkk
syabas furzani!

so time nak order air tu...

pujen: saya nak air tembikai susu
abg order: tembikai susu satu
pujen: eh jap..susu tu you gune susu pekat ke susu segar?
abg order: *muke blur*
mak & adek: weh..tembikai susu..honeydew laaaaaaaaa
mak & adek & pujen & abg order: kahkahkahkahkahkah

siot je kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
saya tembikai susu tak paham..honeydew pahammmm

saya rasa cam nak pindah family je
sebab mereka asyik kutuk okkk

tu air tembikai "susu" huhu

ok enough said!
tak nak dah memalukan diri sendiri huhu

2 cakap-cakap:

Naqiuddin Zairi said...

yg tembikai susu tu, sy sendiri pun mcm tertanya susu ape.lawak2.

mmg dah lama sgt kat oversea ni.uhuh.

Optimus Catalyst Consultantcy said...

giler ahh..bukan memalukan..tapi menyedihkan..