BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 9 February 2010

gym

salam..

setelah sebulan di malaysia
saya tahu badan saya telah naik dengan mendadak
oh tidakkkkkkkkkk

saya nak diet dengan tidak makan..sangat la tak bagus kan
oleh itu..
sahutan untuk bersukan di gym telah diambil!
yeahhhh

saya sign up untuk jadi member di gym unibersity
3 months = GBP 52.50

nantikan ape yang terjadi pada furzani setelah 3 bulan nnti
jeng jeng jeng

bwweekkkkkkk

3 cakap-cakap:

.:: shafiqnaslah ::. said...

haha..aku rasa pas 3bulan ko jadi macam biasa.macam aku xtau sifat pemakan ko tu.haha.gurau2..

thecolourispurple said...

betul wei shafiq..mmg tepat ramalan ko..wah3 leh jadi ahli nujum..

ececeh...dengar cite dah berteman skang?

.:: shafiqnaslah ::. said...

haha.eh bukan dah bgtau ke aritu..yg lama gak.haha..doa2kan kiteorng macam aku doakan ko gak..