BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 9 February 2010

hadiah surprise~

salam..

haritu tengah layan2 internet
tetibe teringat pasal satu website yang dulu popular di US
kami guna untuk print gambar2
sekali sign up dapat 20 free prints
so apa lagi
setakat ni saya dah ada 5 email baru yang di buat khas untuk dapat kan free prints tu
dont worry..email baru bakal menyusul
muahaha

oleh itu
pergi la kat website tu
tengok2 ada diskaun
so ape lagi..

tapi ade saya kesah ke?
tak kan???
hihi

oleh kerana saya nak mug
oleh itu..mug it is!

kite leh custom made mug tu
maksudnye bukan custom made bentuk mug tu
tapi design die la
seronookkkk






saya sudah ada idea lain untuk hadiah pada orang
tak payah pening2 kepala lagi nak pikir hadiah ape
price range?
biase laaaa...ade yang murah..ade yang mahal
lagi cantik design tu..lagi mahal
hihi

p/s: ape lg snapfish..sila bayar komisyen pd account bank saya

2 cakap-cakap:

Lils said...

tuh dia... lama takder entry kat blog, sekali update sampai 4 entry, sampai tak larat nak scroll down tau ;P

thecolourispurple said...

haha itu la lily..sampai kat lab pun sy sempat update tau..
mood update dah mari..jangan sia2 kan hihi