BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 August 2010

kak syida telah pulang ke....................

salam semua..

hep hep..
kak syida telah selamat pulang ke malaysiaaaaaaaaaaaa
fuh!

by now die mesti dah sampainye huhu
mereka leaving pada 28th july..
maka saya dan naqiu pergi la hantar mereka ke airport..

on the way ke airport

mule2 tu saya ok lagi
tapi bile mereka dah masuk dalam dah
waaaaaaaaaaaa...
nasib baik wa pandai coverrrr hehe

family kak syida..minus mamat tinggi kat beg tu..huhu

kak syida ni adalah kawan kepada mak cik saya yang pernah belajar di UK dulu
jadi bila saya nak kesini tahun lepas, mak cik saya bagi contact no kak syida ni
so abg awie (suami kak syida) yang jemput kami di airport
bawa beli brg
bagi makan makanan yang sedaaaaappp gileeee
dan macam2 lagi

kak syida ada anak 3 orang
iwan, farah dan farhana
saya paling rapat dengan farah dan farhana
sangat sayaaaanngggg mereka

farhana-pujen-farah

dah tata tata mereka semua
kami pun pulang lah ke rumah
incik suami bukan main nak try balik rumah guna train
excited bebenor!

seronok naik train~

sedih mereka dah pulang for good~


wassalam

0 cakap-cakap: