BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 August 2010

OH MY GOD!!!!!!

salam semua..

huish..
kejadian ni baru berlaku dalam 20min yang lepas
terketaq ketaq jari ni nak melaporkan kes ini
huhu

gini ceritanya..
harinikan seperti diwar-warkan adalah genap 2bulan kami kawen
(eleh 2 bulan je,tu pun nak kecoh---one might say) <----tapi saya tak peduli

harini hari jumaat
jadi incik suami pergilah ke solat jumaat
saya tunggulah di rumah kan

bile balik tu, borak2, gurau2, mesra2, etc2 (tayahlah detail sangat kan :P)
kemudian buatla hal masing2 di living room ni
kemudian tetiba dengar handset saya di bedroom berbunyi

saya pun sangat pantas berlari masuk dlm bilik
tengok2 yang calling adalah "Naqiuddin Hubby"
cis!

terus saya pergi serang die sebab buat abis tenaga dan lemak je berlari amik fon for nothing
nakal betul la~

kemudian, tetibe die angkat saya masuk dalam bilik....
dan.....................
ternampaklah saya ni..

henfon saya bebetul atas mende tu tadi..boleh tak perasan~

nampak menda tu, terus saya menjerit~
auuuwwwww..
sangat la surprised u oll!

"To My Sayang"

"I Love U So Much. Semoga kita sentiasa bersyukur atas pertemuan kita ini"

oh..
i love u too sayang..
thank u sooooooo much..
terharu saya tau..
tik tik tik air mata kegembiraan huhu

tapi yang tak bestnye tu
tengah die duk senyap2 tu
tengok2 die duk sapu minyak pada siku dia
rupe2nye luka sikit sebab time angkat saya die terlanggar pintu
kesian kan????

sorry bucuk2 manja~

p/s to abang: (sape yang bukan abang saya jangan gedik nak baca) :P

ayang sayang abang sangat, lagi banyak dari abang sayang ayang :P
selama 2bulan kite berkenalan dan berkawen, tak pernah sesaat pun rasa menyesal
malah rasa bersyukur sangat
ayang masih ingat lagi monolog dalaman ayang time kite baru2 kawen..
even sampai sekarang pun ayang masih tak temui jawapan..
sesungguhnya Allah memang sangat terbaik dalam perancangan-Nya..
Semoga Allah sentiasa memberkati hidup kita dan orang keliling kita..
dan semoga kite makin tsabat dalam dakwah islamiyyah~
I LOVE U~


wassalam

1 cakap-cakap:

Izatul Aqilah said...

Salaam wbt,

Seronoknyer ada hubby macam naqiu. Sweet sangat. Rasa gembira tgk korang bahagia bersama. I wish saya pon akan ada hubby yang macam dia. Keep on writing and sharing ok? Take care.

jzkk.