BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 11 September 2010

selamat hari raya!!!


salam semua..

selamat hari raya!!!!
hehe

kami di manch ni raya hari jumaat
sama jugaklah macam di malaysia

pagi raya ingatkan nak masak rendang dan kuah kacang before gi solat raya
tetibe tengok gas habesssssssssssss
alamatnya..
breakfast kami adalah nasi goreng malam tadi ler huhu

lepas dari solat, gi rumah hadi makan2..
then angkut geng2 tu sekali gi rumah syazreen
fuuhh memang makan tak ingat dunia

pagi raya tu time sarungkan baju raya *baju raya adalah baju kawen kami*
tibe2 baju tu ketat sikittttt kat bontot ni ha

ape lagi.............
mengamuk la saya pagi tu huhu
naqiu yang tengah mandi saya suruh die keluar tengok baju ketat saya ni
die cakap ok je..tapi ketat laaaaaaaaaaa
waaaaaaaa

then bile pikir2 mana datang la lemak berlebihan ni
pastu dapat la idea untuk comfort diri sendiri..

saya kan baru genap seminggu pasang implanon
jadi side effects ada la macam:

1)irregular period - saya period 2kali dlm ramadhan..byk la kene ganti alamatnya
2)breakouts - mmg terjadi tapi yang peliknya, pimples keluar belah kanan muke aje...huhu
3)bruises - memang ada di sekeliling implanon tu..temparory je hopefully
4) put on weight - ini dia musuh utama saya! hehe

see...
betul la kan saya gemok sebab implanon
hehehe

oklah
may all of u have a very blessed eid and janganlah lupakan kami disini~


wassalam

3 cakap-cakap:

Lils said...

mcm kenal je background tu, plus cawan-cawan, teko, balang kuih raya atas meja tu :P

Naqiuddin Zairi said...

hehe. yg kelakar nye, boleh dia ni tulis pagi tu pegi "rumah Hadi". haha.

selamat hari raya lily, maaf zahir dan batin =)

thecolourispurple said...

haha org yang gi lari beraya di mesia a.k.a lily, jangan banyak komen yerk..hihi

ala..mmg hadi buat rumah lily macam rumah hadi sendiri pun..mcm2 kueh raya dan kek raya berjaya diproduce hehe