BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 22 March 2011

meatball marinara~

salam semua..

saya dah 3 hari demam ni
harini dah beransur pulih
alhamdulillah..

since 3 hari ni masak pun tak
harini terus semangat nak memasak
menu kite harini adalah..

meatball marinara

poyo je nak tiru meatball marinara subway tu
tapi ni makan dengan pasta la


meatball ni lepas dah bulat2kan, saya rebus..konon nak sihat sikit la kan
tapi saya rasa lagi sedap kalau goreng la huhu
bile dah rebus tu rasa mcm lain macam je, terus saya masukkan dalam kuah pasta ni ha
fuh..nasib baik die jadi sedap hehe


sempat lah jugak cik abg makan dulu before kuar gi usrah..
tapi saya ingatkan nak buat kek cokelat
tapi susu takde, dah suruh naqiu gi beli tapi die macam.........

pasrah je la~

wassalam

0 cakap-cakap: