BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 5 November 2009

Platt Field park~

salam..

ni bukan saje entry yang dah basi
siap berkulat lapuk bagai
maafkan saya
busy sikit lately~

oleh itu
sabtu aritu saya bersama housemates pergi ber-riadhah dekat platt field park
sambil nak amik gambar2 autumn
autumn dah nak abes baru nak amek gambar kan
biase la tuuuuuuuuuuuu

alhamdulillah hari sabtu tu tak se-sejuk biasa
dan cahaya matahari menyinar2..................
cam sinar.fm pulak
*aiikkk???*

kamu kuar around 11am
balik kul 1.30pm
sebab ziehah kene pergi japanese language kul 1.30pm
saya pulak kene masuk lab kul 2pm
gigih tak weekend pun g skolah
huhu
takpe2..dah minat kan..bukan selalu pun

ha layan je la gambar yer
masing2 memang macam bukan budak postgrad dah
kami kembali ke zaman ribena
hihi

yuhana-pujen

aduhai..malu pulak buh gambar ni

memang tujuan utama datang park ni nak men lompat2
haha
last2..saya yang lompat lebih
padahal badan saya paling berat kotttttt

gune prop..amboi2

teringin nak men baling2 daun cam dalam movie haha

prop selendang merah tu dah nampak macam serban dah
haih~

terkenang sape tu cik kak?

dah nak dekat 1.30pm
masing2 getik2 nak balik dah
ade urusan masing2
perut pun dah berbunyiiiiiii

gitu la
senang je entry ni
tapi dok tangguh die mak aiiiii





SELAMAT HARI RAYA!!!!

0 cakap-cakap: