BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 8 July 2010

ceritera pagi ini~

salam semua..

ni mai nak habaq sikit pasai cerita pagi tadi..

kami tengah syiok2 tidur la kan
kemudian saya terjaga sebab dengar bunyi bising dari org tingkat atas
pastu saya kejut suami saya..
pastu saya cakap la ada orang gaduh2 kat atas ni
pastu die terus masuk toilet dan ambil wudhuk

rupe2nye suruh semayang subuh hehe
memang scary la dengar bunyi gaduh2 tu
melibatkan seorang perempuan dan seorang lelaki
mungkin a couple la kot
butir2nye tak dengar sangat
tapi yang paling dengar sekali adalah perempuan tu jerit2
"GET OUT!!GET OUT!! GET OUT!!"

haaa saspen tak?
ditambah pulak dengan bunyi mcm barang2 diangkat atau dibaling
eh bising betul laa..
kami macam hampir nak kol polis
tapi.............
boleh tak, kami tak tahu nombor polis?
aiseeeyyyymannnn

saya sangat takut sebab takut ade kes sampai bunuh ke huhu
so si suami ckp,
"kite solat kite doa mereka berbaik semula"
pastu saya tambah,
"kite doa jugak mereka masuk islam sekali"
hehe

elok time kami solat tu
mereka pun tetiba diam
huish bagus betul, hormat kami nak solat hehe

tapi sebelum mereka nak diam tu
saya dengar suara laki tu cam jerit dengan kuat sekali
tak sure sangat die cakap apa, tapi dengar ala2
"BABY, NOOOOO" "*&%$ YOUUU!!!"
ha macam tu lah..

pastu tetibe diam!
saya memang dah pikir dah mesti ada orang kene bunuh ni
huhu
tak pun pukul sampai pengsan
huhu

sampai sekarang tak tahu apa jadi....


wassalam

0 cakap-cakap: