BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 8 July 2010

dugaan tuhan~

salam semua..

saya semacam nampak pattern jalan hidup saya yang telah ditentukan Allah
apabila saya beriyaaaaaa sangat nak sesuatu benda,
Allah akan tangguh beri benda tu..

tapi bila saya dah mula pasrah,
time tu laaa tetiba Allah munculkan kembali hajat tu..
oh yes..itulah yang terbaik!

contoh paling mudah adalah..
saya dari umur 22tahun memang dah nak sangat2 kawen..
tapi Allah memang tak bagi

bukan setakat tak bagi, Allah siap tak temukan saya dengan mana2 potential husband pun
huhu
tapi 2 years later, apabila saya mula pasrah dengan semua ni
siap tak kisah pun saya kahwin ke tak
time tu laaaa...tup tup bakal husband saya berada dekat dengan saya
cuma Allah belum lagi nak temukan kami...

sehinggalah.........................

p/s: tunggu next post yer jeng jeng jeng


wassalam

0 cakap-cakap: