BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 2 August 2009

Anfield--->Old Trafford

salam..

yeaayy aku dah selamat sampai manchester malam tadi dlm pukul 1030pm..
alhamdulillah..
memang kiok gile la smpi2 bilik tu..
aku janji nak update sekali dengan gambar kan??
emm tunda leh x?????leh laaaaaaaa
sbb nak tunggu gambar dr kawan..
nanti ehhhh
maceeeehhhh...

so..nk compensate entry ni..
kite cite2 psl lawatan cik kiah ke old trafford man u yeerrr..
ha sape2 yg sokong MU tu..jgn kechuq ayaq liuq tu yer..
dannnnn...sape2 yg rse nk terjun bangunan tgk gmbr2 ni..
sblm terjun tu..........mengucap dlu yer
muahahahaha
*lu pikir la sndri..asemekom* <---salam tu sebut btul2 yer..lari makna nanti

jom kite mulakan dengan gambar ini..

besar gile stadium ni..tanteekkk

selamat datangggg

nak masuk dalam stadium tu..ada tour die..
sama ada kite bayar utk tour sahaja atau tour+museum..
aku ni bkn jenis museum person..tp masuk je gk utk tgk pe dlm tu..
utk tour msuk stadium tu..peehh best gileee tour guide die..
kami dpt the funniest tour guide ever kot hehe

oppss aku sebut "kami" kn..
spe lagi ek yg pegi dgn aku??
jeng jeng jeng

ni la kwn aku yg sewel..nme die sophie..klo melayu pggl "sopi" je la kot

so..berbalik pada tour guide tu..
mmg syiokk habis..die wt lawak..sore die best utk jd tour guide ni..simple..
jom layan gmbr..

tu ha pakcik guide tu..salah satu aksi lawak die la tu

sekali die bwk masuk dalam stadium..
kami masing masing..wooooooooo
lawak gileeeeeeee
kerusi semua wrna merah..padang warna hijau...
memang mantop!!

tu ha group lain wt tour..tgk la kerusi dieeeee.stadium ni leh muat 76,000 org

ha cntik kan???

kombinasi hijau-merah tu menarik u~

emm xtau dh nk buh caption ape

korang tengok je la gmbar yer

anak emas Nike

ni tempat orang2 besar MU..kerusi leather tau..syiokk gile

korang nampak tak ape aku nampak?? aku pn xnmpk pape *mengong*


dah selesai urusan dekat dalam stadium..
kami masuk sini...............

hahhaha..jeles x??aku nampak ronaldo tgh bukak baju...*pervert*

maaf la..xambil dalam bilik tu..
tapi meh aku cite..
dalam bilik tu tergantung jersey masing2..
ada TV besar gileeee...
ada satu fridge yang penuh dengan minuman isotonik dan cereals..
pastu ada 2 whiteboard yang besar untuk time rehat tu coach nak bg strategi baru..
aku jumpe satu jersey ni...

korang tau sape ni?aku suke sbb nama rafael nadal (tennis player tuuuu)

leh pulak cmtu kan..
ha dah penat jalan2 dlm museum dan stadium..
kami pn balik la..
nak wat apa lg..

maaf la..tak reti nak buat ending..
byeeeee



laluan players sebelum masuk stadium dan korg2 sume jerit2





-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: