BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 13 August 2009

hari makan~

salam...

semalam hari yang sangat melazatkan..
semalam aku malas pergi opis..
pastu si sophie suruh jugak datang
sebab die bosan kat opis
padan muke ko haha

pastu aku buat deal dengan die
kalau aku datang opis, afterwards die kene teman aku pergi ASDA
die terpaksa ar setuju haha

then kat ASDA, die ajak aku datang rumah die..
untuk makan dinner
aku pun ok je la
die beli instant pizza
aku beli kek cokelat

lazaaatttttt


proses pembakaran



proses cheese men-cair


dessert time!!!


cedaapppp


memang puas gile makan pizza tu..
aku makan half die makan half..
pastu tang kek cokelat..dah tak larat
rase sikit je
simpan untuk hari tua hehe


-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: