BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 13 August 2009

nak kawen ke tak nak kawen??

salam..

amacam??
kontroversi tak tajuk i arini?

jangan salah paham yer anak2..
bukan ade orang ajak aku kawen pn..
*tapi tunggu gak orang ajak muahaha* (gelak syaitonn)

ni pasal satu buku aku jumpe semalam dekat kedai buku (tak kan kedai baju kottt)
tajuk die ......jeng jeng jeng

judge the book by its cover :)


aku punye la duk hitung2 duit cukup ke x..
membazir ke x beli buku ni..
dahla buku ni xdela ilmiah sangat..
buku biase2 saje..

but why not kan????

harga dekat kedai buku tu £7.99
tapi aku cm berat hati...so KIV dulu..
lagi pun buku aku yang aku tulis pasal haritu tak abes bace lagi..
ada separuh buku lagi..

then..arini aku tetibe gerak hati nak cek buku di internet

so much surprise,,
harga untuk new = £1.00
harga untuk used = £0.07

korang leh bayangkan x betapa melompatnye aku kat dalam opis tu???

tapiiiiiiiiii
aku masih berkira2 nak beli ke x

korang rase patut ke x???

oh lupe pulak summary die hehe
mahap!!

SUMMARY:
tentang seorang socialite(i guess) yang mempunyai kehidupan agak perfect.umur dah early 30's.dalam buku kata 'very early 30's'. not married but living happily with her boyfriend (jgn tiru yer anak-anak). suddenly, her boyfriend pops up the big question. and there is the dilemma.
between to STICK - say 'yes, i will marry you' and leave the rest or TWIST - give excuses and twist the feeling etc

interesting kannn???
plz help me in making this decision






-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: