BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 18 August 2009

sepital 3~

salam..

(sile bace sepital 1 dan 2 dulu yer kat bawah ni)

time aku dah dibaringkan atas meja bedah diaorg tu ler..
depa bubuh wayar semua2..
ada sorang doktor pompuan dan dalam 5 orang budak praktikal medic
masing2 setahun jagung lg tu..

aku ni macam guinea pig tau x..
sebab..
mule2 doktor tu masukkan ubat bius melalui vein aku..
sedang die buat cmtu..die tnye bebudak tu..
"ok so what am i doing now?"

senyap jeeee
xde spe jawab..
ni bdk medic ke ape ni?
ps2 doc tu jwb sndri..
dlm 5min cmtu aku segak tampan bernyawa dan tak tidur lagi yer kanak2..

tetibe doc tu ckp
"ok clearly the patient is not responding to the drug, we'll inject higher dose"
*gulp*

aku sempat tengok die inject kt tgn aku..
lepas tuuuuu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tak hengat ape dah

bile terjaga tu..
first thing yg aku rse adelah..
maaakkkkk..saketnyeeeeeeee kt tmpt jahit tu..
then..tgn aku raba dada aku..ade x die belah dada aku huhu
alhamdulillah takde...

yg duk jg aku adelah 2org budak..
die nmpk aku mengerang saket..
leh lagi die tanye
"saket ke kak?sabar ye"
haahahah ayat paling bodoh aku dengar..
kalau aku tak sabar ko leh buat ape???

then die nmpk aku dh tak lalok sgt, die pn sorong aku keluar..
tetibe nmpak mak dah kt tepi aku
tp mule2 aku cm konpius..
"eh sape ni?" haha
ble dengar suare bru igt tu mak haha
dasyat u oll drug doc tu bubuh kt akuuu

dh smpi kt wad, time nak pindah ke katil aku tu
aduhlahaiiiiii
aku sanggup tido dlm OT je kot..
saket gile nak pindah tu
ade la jerit sket2..
tak macho dah kan

yang something wrong nye adalah..
doc kene potong gk untuk kuarkn apendiks tu sebab dah besar..
xleh gune lubang kecik tu je

(aku dah malas nk cite psl ni)

tapi sepanjang aku saket kt sepital dan rumah
mak,babah,abang,adek,maktok,pakteh,kak mizah, kak nadia dan shah dan zaki yang banyak tolong aku
semua ikan haruan tu aku telan dah..
yang paling aku igt..babah tu punye la nk aku makan pati ikan haruan tu
die siap bangun dan amek kan botol tu dan siap bukak untuk aku
hihi lawak je org veteran ni kan..perangai depa ni tak leh nak dijangka..*maceh babah*

oleh itu..entry ni bertujuan untuk mengucapkan terime kasih banyak2 kepada semua yang tolong aku dan berada bersama2 aku time aku susah..
sehingga la aku sihat walafiat cmni..

to mak dan babah:
i once promised myself to pay u back by giving u my degree cert.but i know it's still not enuf.so kakak up sket.kakak akan bagi phd punye cert ni yer.kalau mak dan babah teringin nak pakai title "Dr" tu..sile laaa....Dr Nazlizah dan Dr Pa'ee...rase vogue kan??haha
I LOVE UUUUUUUUUU

to abang dan adek:
walopon korang geli2 dengan aku sebab parut aku ni ha..tp korg sayang kakak kn??hehe
yang paling takleh blah adelah adek...kami tido sekatil..dan die tu buas okkk..mmg tak sah kalo mlm2 aku takde bawah kaki die tu..tp oleh kerana aku sakit..die tido melekat kt dinding..takut tersepak perut aku katanya hahaha *maceh korang*

to zaki:
kite rapat beberapa hari sblm kite msuk sepital..lepastu tak kontek langsung time dekat sepital..kamu punye la terkejut dapat tau lepas tu..kamu tetap jugak risau2 pasal kite ni..tak bagi makan pedas la..angkat berat la..bebel sane, bebel sini,,haih~ terime kasih bebanyakkkkk

and the list goes on..

guwe terharu donggg~~


-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: