BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 4 August 2009

surprise!!!!

salam..

semalam aku janji nk bagitahu surprise ape kan??

sedey la weiii
aku sebenarnya try nk wt menda alah ni...

marble cheese cake dari mamafami

tapi xtau nape tah..
batter die tu tak la jadi sgt..
ada 2 bahagian..
bahagian pertama yang cocoa mixture, cam terlebih pekat sikit..
bahagian kedua yang cheese mixture cam cair sangat..
sampai aku kene bubuh secret ingredient la kasi pekat

pastu bile bubuh dalam bekas..
tak jadi menarik dah
aku malas nak pikir..
bake je la dalam oven.

hasil die..


belang die dah tak nampak..
atas die tak cantik..

tapi yang tu sebab aku patut tunggu overnight baru keluarkan dari bekas..
tapi nama dah pujen yang tak sabar..

alamatnyeee...
tarik muka la sendiri~~

laalala

xpela..yang penting rasa die ade..
tapi dah tak cantik kn..
makan pun x lalu..

agak agak..
lelaki kalau tengok pompuan yang tak cantik cm rupe kek aku ni..
camne ek???

apekah?



-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

2 cakap-cakap:

dya said...

hehe
lawak ar kamu
tp at least kamu berani cuba
lain kali cuba lg
konfem akn nmpk menarik tertarik
hikhik

thecolourispurple said...

takmo cube dh..
kecik hati dengan kek ni
huhu

pekata kamu yang cube plak?
yer???