BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 5 August 2009

mendebarkan¬

salam..

fuuhh..
mendebarkan..

itu yang mampu aku cakap..
nak tau kenapa?

meh aku cerita dari mule2 yer..

semalam tengahari, iwan(anak kak shida) called and suruh tidur rumah die malam ni..
sebab arini abg awie xde kat rumah and kak shida kene pergi sekolah..
so aku officially jadi babysitter~

oleh itu..
aku pun bawak wii aku..
macam biase budak2 ni..
bukannye depa nak aku jaga sangat diaorg ni..nak main wii je lebey..
tapi aku xkesah..
sebab aku dah lame gile tak main wii..
ade la dalam 54 days..
huhu precise u...

sonok u main hula hoop

seb bek ketiak ko licin nyahhh hehe

seronok tengok depa main..
sampai mnguap2 tak hengat dunie dah..
after tu..zzzzz la aku..

pagi rabu...

jeng jeng jeng

macam biase duk dekat rumah layan mereka2 ini..





pokok blackberry belakang rumah je..tayah beli mahal2


pe wei nama natang ni??bebudak tu paggil "selak" apekah???


pastu..
dah panas sangat kat luar..
aku ajak masuk dalam..
aku dah ngantuk dah..
budak kecik tu (farhana) masih lagi hyper..
terpaksa melayan..
ajar die tangkap gambar gune kamera aku..

excited gile dapat tangkap gambar..

sekali..
punye la excited..
die jalan tanpa lihat sekeliling..

gedebuk!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku terkejut!!
die jatuh depan mata aku!!
kepala die straight pergi ke bucu meja yang tajam..

die terus datang pada aku sambil menjerit2..
aku panik weiiii

aku terus tengok kepala dia..
Ya Allah....
nampak lekuk sikit..
dan darah mengalir laju gileeeeee

aku sekat dengan tangan aku..
suruh kakak die amik tuala..
pastu tekap kat luka tu..

perrgghhh
memang berderau darah aku..
nak berenti kan darah satu hal..
nak suruh farhana diam satu hal..
die tanak lepaskan baju aku..
aku paham..die duk tahan sakit tu...
budak kecik 4 tahun weiiii

tepon mak die..
bateri pulak kong..
tepon ayah die..
ayah die kol sorang ustaz untuk datang tengok..

seb bek aku tengah pakai tudung..
kalo takkkkkk...
mau nak menjawab dengan seseorang lepas ni huhu

lama2..lepas 30min tu..
mak die pun sampai rumah..
terkejut die tengok anak die camtu..
time tu darah dah stop dah..

lega aku.......
aduhh korang teleng la kepala sikit yer..sikit jee

dah selesai semua benda..
kak shida pun goreng kopok ikannnnn
i very the like u
mengidam gile..
makan lagiiiiiiii
sampai gatai2 idung ni ha



sile teleng lagi


aku akhiri entry kali ni dengan kisah buli membuli..
aku buli farah pakai songkok



oh depa tak lepaskan peluang buli aku balik yer kawan2..
lihatlah duniaaaa

dah jadi mak aji bunting dah aku

terimalah kekurangan ku ini.........

-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: