BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 2 August 2009

current reading

salam..

sekarang ni aku sedang baca buku..
hoit pe tah ayat aku tu..

maksud aku..
aku tengah dalam pembacaan sebuah buku cerita..
kalo korang perasan..tajuk die ade di bawah setiap entry aku ni ha..

meh aku tunjuk gambar la senang..

cantek kn cover die?


memang tangkap leleh la..
dulu time form 5..
stok baca novel ahadiat akashah yang tangkap leleh..
sekarang ni..buku ni yang buat aku leh menangis baca sorang2..

sinopsis die...

seorang ibu yang punyai 4 orang anak..
semua perempuan..
ibu ni ada suami..tapi ni second marriage..
one day ibu di diagnosed kan with cancer yang lama2 not curable..
jadi..menunggu mati je la..
oleh itu..
saban hari..
si ibu abeskan masa dengan tulis surat/diari untuk setiap anak2 die..
die cerita apa2 je memories dengan anak2 tu..
secrets ke..
sume mende la..
oh..begitu menyayat hatiiiii kata2 ibu die tu..

dah..takat tu je..
nak tau selanjutnya..sile la beli buku tu di kedai berhampiran
hehe
*leh dpt komisyem x agak2?*

ni yang seronok jadi postgrad student..
weekdays busy..weekedns free sesajeeeeeee
dulu undergrad..weekdays bz..weekends pn bz gkkkkkkkk
assignment la..paper la..report la..meeting la..kuiz la..exam la...

alhamdulillah dah lepas pn sume tu..

i like~~~

nk smbung bace buku laaaa..
l
l
l
l
V
-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: