BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 4 August 2009

blonde ke brunette?

salam..

agak agak korang..
blonde ke brunette?

jengjengjeng

sile la jangan salah paham..

ni bukan untuk aku
tapi untuk kawan aku ni ha
cik puan sophie
die blonde dulu..tetibe angin timur tenggara datang nak tukar brunette pulak
aku pun join tengok2 majalah warna pe yang cantik..

oleh itu..
harini tanggal 9am..die pn tukar destiny rambut die tu..
aku pulak..tunggu kt bilik untuk die msg aku bile die dah siap..
sbb janji nak jumpe kat town untuk urusan sket
huhu

dalam kul 12 noon tu..die cakap nak dekat siap
aku pun naik bas pegi town
tunggu la aku depan primark

pastu aku ade nampak sorang minah ni
tapi x register dalam pale otak aku ni..
yang tu sophie

tetibe nyah oiiii
memang dieeeeee

gile lain la wa cakap lu


haa lain kan??
memang sepanjang perjalanan kami duk gelak je la..

then gi makan dan lepak tepi air pancut sambil feeling sexy..

sexy tak saya????

saya yang sopan

lunch: american BBQ chicken noodles

arini kurang sehat..
makan pun sikit..
tangan ketaq2..
innalillah..




-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: