BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 8 August 2009

G-force i like~

salam..

ari khamis aritu..
mahap la yer dh basi cite ni..
aku dengan iwan dan farah pergi cinema tengok cite G-FORCE..

memang tertarik menaik da bomb u..

sangat seronok..
di recommend kepada seluruh warga
haha

sebelum wayang nak stat..
kite layan gambar dulu dengan 3D glasses kami..

mahap pic agak blur..
i excited sampai tgkp pic pun x reti dh
*alasan*

konon nk jadi vampire farah ni



cubaan nak bubuh tanda big L kt kepala aku tak menjadi muahaha





lepas tu..wayang pun start..
mane leh tangkap gambar..
nanti masuk prison woooo

tamoooooooooooooo

after abes tu..
jumpe kak shida (mak diaorg) kat city center
sebab nak beli baju sekolah dekat kedai marks&spencer
*lupe plak mereka ni budak skolah lagi..seb bek xajak masuk pub*

nak pilih panties untuk farah pun susah..amek yang warne purple sudey ooppsss


lepas tu kannnn..
ade cerite menarek..
camni..

kak shida dan iwan tengah jalan kat depan..
aku dan farah jalan belakang mereka dalam 50meters jarak..
tetibe..
si farah ni stop dan cakap

farah:eh..mane beg baju??*sambil muke nak nanges*
aku: baju?baju ape?
farah:baju beli tadi
*terus die lari kat mak die kat depan*

die ckp mende yang same dekat mak die..muke memang tak leh blah nak nanges dah tu..
tetibe..

farah:mama..beg baju tertinggal kt marks&spencer
kak shida: abes yang dekat tangan tu ape??
farah: eh..haah laaaaa

hahahha
cm hape je budak tuuu

aku dh cuak dah..

tgk la muke orang yang malu tahap cipan ni..


tersengih ko eh

TAMMAT

-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: