BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 20 August 2009

demam

salam..

harini seharian aku tak boleh bangun dari katil..
ini semua penangan kopi aku amek malam tadi..

semalam aku tido pukul 4am sebab kopiiiii
then bangun pagi ni
pening pale mak aiihhhhh

pastu mule la badan seram sejuk,nak muntah la yada yada yada
so terlentang la aku atas katil tu


time tu la aku home-sick nak mak..
rindu mak jaga aku time sakit dulu..

mak tu dahla darah tinggi..cepat risau
kalau aku bagitahu aku sakit kat sini..
ape agak2 jadi kt die?
mau die beli tiket flight terus..
plus i would make her blood goes upstairs!

lepas tu aku tidur sampai pukul 6pm..
bangun tu..dah ok sket dah..
pening sikit2 je
so pergi mandi..jalan slow2 pergi beli makanan
tak larat nak masak

sekarang ni...
gumbira baru pas makan..
tapi........

hingus tetibe meleleh....................................................



-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: