BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 28 August 2009

thai banana~

salam

semalam aku buke pose dekat satu restoran thailand ni
sebab sophie nak balik france dah ahad ni
jadi kasi can kt die makan sume makanan dekat sini
yang kena ikut...aku la tuuuuuuu

bukak pose pukul 811pm..
so masuk je..aku minum air dan makan penkek..
then solat..
then pergi la kami ke restoran tuuuu


okla interior design die..tp waiter die xckp english sgt


sampai sampai je..
kami order air dulu..
dalam macam macam tu..
aku order fresh orange..
sophie order diet coke



boleh tahan la~

aku dari rumah lagi dah tengok menu online die..
as a starter..aku order.......................

fried wonton=terbaik yoooo

sophie punye starter..soup ape tah..ala2 tomyam la


dah abes starter tu..
aku order main course..
name thai die xigt..
tp basically mende alah tu kuew teow lad na..
sluurrppp

sekali datang..mangkuk sebesar muke gajah dah

pad thai..sophie punye


kami makan sikit..
tengok kuantiti makanan tu tak berganjak pn
padehal perut dah penuh gile
ape lagi
kami pun tapau la..
untuk sahur akuuuuu

then............
dessert time!!!!!!!!!!

banana split

banana fritters

aku memang paksa gile makan
perut aku takleh terime dah makanan sume ni
tapi aku makan hampir habes gak la

oleh itu..
sebagai pengakhiran...
tatapan last untuk korang semua...

yer aku nampak gemok..hati senang katakan



-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: