BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 3 August 2009

dinner ku

salam..

sejak kebelakangan ni..
aku rasa cam aku ni dah gemok sangat la..
aku cume deny kan aje..
biase la kan..

oleh itu..
langkah yang sewajarnya sedang di ambil..
seperti.............

1)kurangkan makan nasi
2)lepas makan jangan baring

hahaha
tak jalan nyah oiii
sebab quantity aku banyak gakkk

oleh itu..
dinner aku malam ini adalah.........

resepi dr encik knorr

HOT AND SOUR SOUP WITH BREAD

amacam?
gah x bunyi nye?
banyak la pulak mende ni..
mau makan sorang..so jadi la bermingu2 punye stok
huhu

sile la jamu mata~


ala2 sup cina tuuuu

kite gune kemudahan di kamera baru tuuu huhu


aku tengah nak tunggu kitchen tu tak ramai orang sangat..
sebab apa??

ha tu yang kite tak tau..
haha

tunggu la yer next entry aku..
ade something speciallll

tata

-things i want my daughters to know (elizabeth noble)-

0 cakap-cakap: